דף הבית כלבו LOVE

כלבו LOVE

אודות כלבו LOVE

בית הכל-בו Love הינו בית הכל-בו היוקרתי הראשון בישראל המשלב מותגים של מעצבי על בתחום ההנעלה, ההלבשה, תיקים ואביזרים, מוצרי קוסמטיקה, בישום, כלי בית, יינות ועוד מגוון עצום…
בכל קניה בחנות באופן אוטומטי 1% מהרכישה תוקדש לתרומה לעמותה (מעשר מהרווח).
כלבו LOVE מאפשר לכל אדם להיכנס ולהרגיש בית אוהב ואת הרמה הגבוהה ביותר של שירות, היצע ומגוון מוצרים ומותגים עם ערך מוסף של הענקת אהבה באופן מיוחד לאנשים שהם אוהבים ואפילו לעצמך!
לוגו Love מורכב מלב גדול שמסמל את האהבה אותה מעניקים בני האדם, בתוכו של הלב הגדול יש לב קטן שמסמל את ״תרומת המעשרות״ לאלו שצריכים.
הרעיון של Love נולד מתוך צורך ורצון ולהעניק חזרה לחברה הישראלית על ידי הפרשת מעשרות מכל רכישה שמתבצעת על ידי הלקוחות. השם Love נולד מהחזון של היזם ואיש העסקים חיים סקאל המשמש כיו״ר עמותת ״לב אוהב״ שמטרתה להעניק סיוע לשכבות החלשות, לנזקקים, למשפחות במצוקה, ילדים ונוער עם נכויות, שיקום שכונות עוני בשיתוף עם עולה עם הרשויות יחד עם אנשי עסקים דור שני מהמובילות במשק.
חלק מהחזון של חיים סקאל, זה לשכפל את Love לעוד מקומות ברחבי העולם ולהפיץ את מצוות המעשרות לכמה שיותר לבבות.

רשימת מותגים:  ,Gucci, Valentino, Prada, D&G, Burberry, Coach, Versace, Bottega V, Alexander McQueen, DKNY, Guess, Comme Des Garçons, Burberry, Saint Lauren, Michael Kors .Kate Spade, Missguided, Perry Ellis, Moncler, Balenciaga, Givenchy, Isabel Marant, Palm Ángels, Off White, Dsquared2, Fendi, All Saints, Scotch & Soda, Tkees

LOVE, בית הכלבו היוקרתי הראשון בישראל, במעלית קומה2.

למימוש יש להציג את קוד ה-Gift Card באמצעות SMS/מייל/דף מודפס. לפרטים נוספים: 03-6319897.



תוקף השובר עד 5 שנים מיום הרכישה. התוקף יופיע על גבי השובר לאחר הרכישה.